HOME PRDUCTION STUDIO... SHARING MY ARTS TO THE WORLD..

Search

Wednesday, August 25, 2010

gEnre??...



Hurmmmm... saya memang sangat meminati muzik rock. x kiralah kapak ke batu ke cangkul ke parang ke heheheh... but in my composition saya x terikat, even kalau melodi yang terlintas dalam kepala saya masatu sesuai ngan keroncong pun saya akan jadikan ia keroncong... (dalam stock dah ada tapi tadak singer lagi neh )

Memang dulu saya sedikit terikat bila menyebut tentang muzik.. asalkan muzik saya selalu merasakan rock yang terbaek, but years after years lama study, banyak dgr lagu skarang suma saya ok jerk, indie ke, rock ke, jazz ke,irama malaysia ke, wind orchestra ke, funky ke, asall telinga saya rasa sedap means ok lah tue kan.. but dalam masa terdekat neh hanya 3 lagu nie dulu saya upload.. dah jumpa singer untuk lagu2 lain tue nanti saya upload lagi ha... bye!!!

No comments:

Post a Comment