HOME PRDUCTION STUDIO... SHARING MY ARTS TO THE WORLD..

Search

Tuesday, August 24, 2010

kiSah diSebaLik...

Rasaku...
ini merupakan lagu inggeris pertama yang saya tulis seumur hidup saya neh ihhih...ia juga merupakan lagu ketiga ciptaan saya yang saya rekodkan... lagu kedua lagu apa???? nantikan jawapan nya di post seterusnya nanti heheheh
Saya ambil masa satu hari untuk memikirkan melodi, lirik dan arrangement lagu neh..manakala proses recording plak ambil masa 4 hari... maklumlah laptop saya terbakar motherboardnya dan terpaksa gunakan laptop lama neh... fuhhh bercinta nak record.. jika anda dengar lagu nie sebenarnya sound dia x clear mcm lagu warkah cinta esa dan not yet tue, sebab nak record susah pakai laptop neh insyaallah sok dah repair laptop saya tuh saya akn record balik heheheh nantikan!!!

lirik...
lagu nie mengisahkan seorang lelaki yang memendam rasa pada seorang gadis... setelah sekian lamanya memendam akhirnya lelakinie mengambil keputusan untuk berterus terang dengan gadis tue... dan x disangka2 gadis tue pun mempunyai rasa yang sama dengan lelaki tersebut namun, kerana kelewatan lelaki nie megakui perasaannya, gadis ini telah pun dimiliki orang... lagu iniialah luahan hati lelaki itu...

ieavasy...
ok, kalau anda baca lirik lagu neh ada perkataan IEAVASY betul x? kamu cari dalam kamus memang x jumpa punyalah heheheh ia berasal dari perkataan IE AVASI iaitu satu perkataan dalam bahasa dusun yang saya belajar dari kawan saya dulu... katanya words nie bermaksud sangat baik... saya suka perkataan nie sebab bunyi macam english words kan??? ihihih

No comments:

Post a Comment